Методичне об'єднання

Науково-методична проблемна тема,
 над якою працює школа:
«Створення умов для самопізнання, саморозвитку і самореалізації особистості, забезпечення якості освітньої діяльності учасників навчально-виховного процесу через реалізацію ідей життєтворчості»

Науково-методична проблемна тема,
над якою працює методичне об'єднання
вчителів природничо-математичного циклу: 
«Технологічний підхід у начально-виховному процесі з метою формування життєвих компетентностей учнів»


ВСТУП
Діяльність методичного об’єднання вчителів природничо-математично циклу у 2015-2016 навчальному році була спрямована на реалізацію державної політики в системі освіти, основних положень Національної доктрини розвитку освіти України у XXI столітті, законів України "Про освіту", "Про загальну середню освіту", інструктивно-методичних рекомендацій Міністерства освіти І науки України щодо вивчення предметів природничо-математичного циклу в 2015-2016 навчальному році, виконання державних програм викладання предметів природничого циклу, створення належних сучасних умов для навчання і виховання учнів, підвищення професійної майстерності педагогічних працівників, ефективне використання інтелектуального потенціалу учасників навчально-виховного процесу.
На основі діагностування педагогічної майстерності, в ході анкетування та проведення експертної оцінки діяльності учасників навчально – виховного процесу здійснюється диференційний підхід до організації методичної роботи з вчителями: за рівнем фахової майстерності, з урахуванням професійної компетентності вчителів, їхніх потреб і труднощів, які виникають під час роботи. На основі співбесід, відвіданих уроків, позакласних заходів, результатів навчально – виховного процесу планується система заходів, спрямованих на зростання професійного рівня педагога.
Методична робота в методичному об'єднанні природничо-математичного циклу  – це цілісна, заснована на досягненнях науки, передового педагогічного досвіду, та на конкретному аналізі навчально-виховного процесу система взаємопов’язаних мір, дій і заходів. Вона спрямована на всебічне підвищення кваліфікації і професійної майстерності кожного вчителя, на розвиток творчого потенціалу педагогічного колективу методичного об'єднання в цілому, а в кінцевому результаті на вдосконалення навчально-виховного процесу, досягнення оптимального рівня освіти, виховання і розвиток конкретних учнів.
У 2016-2017 навчальному році методичне об’єднання вчителів природничо-математичного циклу буде працювати над проблемою «Технологічний підхід у навчально-виховному процесі з метою формування життєвих компетентностей учнів”.

На формування якісно нового педагога налаштована вся система методичної роботи, тобто система взаємозалежних дій та заходів, спрямованих на всебічне підвищення кваліфікації професійної майстерності кожного вчителя. Тому можна визначити, що робота методичного об’єднання займає важливе місце в підвищенні професійної компетентності педагога, бо саме під час засідань, відбувається розвиток навичок самоаналізу своєї діяльності, що сприяє активізації й прискоренню процесу удосконалення педагогічної майстерності вчителя, відбувається педагогічне зростання вчителя.
Зросли активність учителів, їх прагнення творчості, вчителі проявляють гарні організаторські здібності; використовують різноманітні форми, прийоми педагогічної техніки, інтерактивні технології, впровадження яких викликають підвищений інтерес в учнів. 
Учителі працювали над пошуком нових ефективних форм проведення групової та індивідуальної роботи.
На засіданнях методичного об'єднання були заслухані всі теми вчителів по самоосвіті.
Протягом 2015-2016 н. р. атестацію пройшла вчитель інформатики Поцікайло Т.В.  За рішенням атестаційної комісії Поцікайло Т.В. було підтвищено кваліфікаційну категорію «спеціаліст ІІ категорії». 
Спостерігається позитивна динаміка результатів, що вказує на зростання професіоналізму вчителів і вдосконалення педагогічної майстерності.
Вчителі школи приймають активну участь у предметних тижнях, де представляють свої творчі наробки.
Сьоміною Л.С., Мінчук Т.М. та Поцікайло Т.В. було сплановано і проведено предметний тиждень  математики та інформатики, вчителі підготували цікаві позакласні заходи для дітей 1-11 класів.
У системі роботи школи – проведення олімпіад, що сприяють виявленню обдарованих дітей. Переможці шкільних етапів олімпіад беруть участь у районних олімпіадах. Навчальну діяльність учнів вчителі методичного об'єднання  природничо-математичного циклу організовують таким чином, щоб вона була засобом їх професійної орієнтації та соціалізації. Саме тому надзвичайно актуальним у роботі є перехід від репродуктивних методів навчання до дослідницьких.
За звітній період збільшилася кількість дітей, які беруть участь у заходах школи, що вимагають певного інтелектуального рівня.
Призера районного етапу конкурсу та учасника обласного етапу конкурсу «Юний хімік» Брижа Олександра, учня 10-го класу підготував вчитель хімії Абрамчук І.В.
Учні школи прийняли активну участь у природничо-математичних конкурсах та акціях:
·                    52 учнів у Всеукраїнському етапі міжнародного математичного конкурсу «Кенгуру», з них 4 золотих і 18 срібних призерів.
·                    67 учнів у Міжнародному математичному конкурсі «Кенгуру», з них 4 учні отримали відмінний результат і 15 – добрий результат.

У 2016-2017 навчальному році методичне об’єднання вчителів природничо-математичного циклу буде працювати над проблемою «Технологічний підхід у навчально-виховному процесі з метою формування життєвих компетентностей учнів”.

ЗАВДАННЯ, ЯКІ СТАВИТЬ ПЕРЕД СОБОЮ
МЕТОДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ
ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНОГО ЦИКЛУ
НА 2016-2017 НАВЧАЛЬНИЙ РІК
1.  Вчителі природничо-математичного циклу будуть працювати над проблемою «Технологічний підхід у навчально-виховному процесі з метою формування життєвих компетентностей учнів”.
2.  Підвищувати ефективність навчально-виховного процесу шляхом використання інтерактивних методик навчання.
3.  Працювати творчо над розвитком компетентностей учнів.
4.  Розвиток креативності, творчого мислення учнів у процесі навчання та виховання.
5.  Забезпечення умов для безперервного зростання рівня педагогічної майстерності вчителів.
6.  Розвивати інтерес учнів до науково-дослідницької та експериментальної роботи.
7.  Продовжувати роботу по обладнанню навчальних кабінетів згідно вимогам чинного законодавства.
8.  Посилити роботу по підготовці учнів до участі у зовнішньому незалежному оцінюванню.
9.  Продовжувати самоосвіту вчителя шляхом вивчення матеріалів педагогічної преси, передового педагогічного досвіду, науково-практичних семінарів, вебінарів, курсів підвищення кваліфікації.
10.Впровадження методів нетрадиційної,  нестандартної       організації творчої діяльності учнів.
11. Поліпшити позакласну роботу з предметів природничо-математичного циклу.
12.Практикування на засіданнях методичного об’єднання   нетрадиційних форм і методів роботи:
   а) творчі звіти вчителів, які атестуються;
   б) захист власних педагогічних ідей;
   в)розробки текстових завдань тестів, контрольних робіт;

   г) проведення методичних семінарів.

  ВІДОМОСТІ ПРО ВЧИТЕЛІВ, ЩО ВХОДЯТЬ
ДО СКЛАДУ МЕТОДИЧНОГО ОБ'ЄДНАННЯ
ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНОГО ЦИКЛУ

Абрамчук
Іван

Володимирович

Педагогічне кредо: «Щоб бути хорошим викладачем, треба любити те, що викладаєш та тим, кому викладаєш»

Дата народження: 07.07.1985 рік.
Освіта: Волинський національний університет
ім. Лесі Українки
Спеціальність за дипломом: біолог, викладач біології
Предмет викладання: хімія, основи здоров'я
Педагогічний стаж: 8 років
Категорія: спеціаліст ІІ категорії
Курсова перепідготовка: 2012 рік
Атестація: 2013 рік

Сьоміна
Леся

Сергіївна


Педагогічне кредо: «Вчитель не той хто вчить, а той, у кого вчаться»

Дата народження: 27.08.1986 рік.
Освіта: Рівненський державний гуманітарний університет
Спеціальність за дипломом: вчитель математики
Предмет викладання: математика
Педагогічний стаж: 8 років
Категорія: спеціаліст ІІ категорії
Курси підвищення кваліфікації: 2013 рік
Атестація: 2013 рік

Бриж
Валентина
Леонідівна




Педагогічне кредо: «Працювати так, щоб навчання приносило учням радість, успіх і задоволення»

Дата народження: 08.12. 1972 рік.

Освіта: Рівненський економіко-гуманітарний інститут

Спеціальність за дипломом: початкове навчання, біологія
Предмет викладання: біологія
Педагогічний стаж: 24 роки
Категорія: спеціаліст І категорії
Курси підвищення кваліфікації: 2014 рік
Атестація: 2015 рік





Мариніна
Світлана

Іванівна

Педагогічне кредо: «Знання ніколи не буває багато, а вчитися ніколи не пізно»


Дата народження: 08. 04. 1986 рік.
Освіта: Рівненський державний гуманітарний університет
Спеціальність за дипломом: вчитель фізики, хімії, астрономії
Предмет викладання: фізика, астрономія
Педагогічний стаж: 9 років
Категорія: спеціаліст ІІ категорії
Курси підвищення кваліфікації: 2012 рік
Атестація: 2013 рік



Мінчук
Тетяна

Миколаївна


Педагогічне кредо: «Чесно виконувати свої обов’язки»
Дата народження: 29. 01. 1988 рік
Освіта: Рівненський державний гуманітарний університет
Спеціальність за дипломом: вчитель математики
Предмет викладання: математика
Педагогічний стаж: 10 років
Категорія: спеціаліст ІІ категорії
Курси підвищення кваліфікації: 2013 рік
Атестація: 2014 рік




Поцікайло

Тетяна


Володимирівна







Педагогічне кредо: «Можливо все просто, на неможливе потрібно трохи більше часу»
Дата народження: 01. 12. 1986 рік
Освіта: Міжнародний економіко-гуманітарний університет
Спеціальність за дипломом: вчитель інформатики
Предмет викладання: інформатика
Педагогічний стаж: 8 років
Педагогічний стаж: 10 років
Категорія: спеціаліст ІІ категорії
Курси підвищення кваліфікації: 2015

Атестація: 2016

НАУКОВО-МЕТОДИЧНІ ПРОБЛЕМНІ ТЕМИ
ЧЛЕНІВ МЕТОДИЧНОГО ОБ'ЄДНАННЯ
ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНОГО ЦИКЛУ


з/п
Прізвище
ім'я
по батькові
Науково-методична
проблема, над якою працює вчитель
Шляхи, методи,
засоби; вид
узагальнення
Форма завершення
роботи й звітності
1.
Абрамчук І. В.
Екологічне виховання на уроках хімії, шляхом застосування інтерактивних технологій (методів навчання).
Відкриті уроки,
педагогічні наради,
портфоліо,
моніторингові дослідження.
Виступи на засіданнях МО,  розробка дидактичних матеріалів.
2.
Бриж В. Л.
Інтерактивні принципи і підходи до організації навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроках біології
Відкриті уроки,
педагогічні наради,
моніторингові дослідження.
Виступи на засіданнях МО,  розробка дидактичних матеріалів.
3.
Сєчка Н. Д.
Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках географії.
Відкриті уроки,
педагогічні наради,
моніторингові дослідження.
Виступи на засіданнях МО,  розробка дидактичних матеріалів.
4.
Мінчук Т. М.
Форми і методи активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроках математики, формування навичок самостійного здобуття знань.
Відкриті уроки,
педагогічні наради,
моніторингові дослідження.
Виступи на засіданнях МО,  розробка дидактичних матеріалів.
5.
Поцікайло Т. В.
Розвиток творчих здібностей учнів на практичних заняттях з інформатики.
Відкриті уроки,
педагогічні наради,
моніторингові дослідження.
Виступи на засіданнях МО,  розробка дидактичних матеріалів.
6.
Прозапас С. І.
Розвиток творчих здібностей та уяви учнів у процесі навчання фізики.
Відкриті уроки,
педагогічні наради,
моніторингові дослідження.
Виступи на засіданнях МО,  розробка дидактичних матеріалів.
7.
Сьоміна Л. С.
Використання інтерактивних методів навчання у процесі викладання математики.
Відкриті уроки,
педагогічні наради, портфоліо,
моніторингові дослідження.
Виступи на засіданнях МО,  розробка дидактичних матеріалів.

ТЕМАТИКА ЗАСІДАНЬ МЕТОДИЧНОГО ОБ'ЄДНАННЯ
ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНОГО ЦИКЛУ
І засідання
Серпень
(організаційно-інструктивне)
Створення освітнього середовища для формування ключових компетентностей в умовах модернізації освіти.
Мета: проаналізувати результативність роботи МО за минулий рік, визначити напрямки роботи кожного вчителя, що входять ШМО, ознайомитися з нормативними документами про викладання предметів природничо-математичного циклу у поточному навчальному році, провести діагностування вчителів з метою надання необхідної допомоги у вирішенні проблемних питань.
з/п
Тема виступу
Форма проведення
Доповідач
1.
Аналіз роботи методичного об'єднання за минулий рік, планування роботи методичного об'єднання на поточний навчальний рік.
Круглий стіл
Сьоміна Л. С.
2.
Опрацювання листа МОН від 17.08. 2016р. № 1/9-437  «Про організацію навчально-виховного процесу у загальноосвітніх закладах і вивчення базових дисциплін в основній школі» та методичні рекомендації
« Педагогічні особливості навчання учнів 8 класах»

Члени методичного обєднання
3.
Аналіз навчальних програм, підручників на 2016-2017 навчальний рік. Опрацювання інструктивно-методичних матеріалів. Обговорення календарно-тематичних планів.

Члени методичного обєднання
4.
Вивчення рекомендацій методичного кабінету відділу освіти та школи щодо ведення класного журналу, учнівських зошитів. Опрацювання наказу по школі « Про дотримання єдиного орфографічного режиму в школі»

Члени методичного обєднання
5.
Готовність кабінетів до нового навчального року. План роботи кабінету.

Члени методичного обєднання
 6.
Обговорення індивідуальних проблемних тем вчителів.

Члени методичного обєднання.
7.
Діагностування вчителів та поновлення діагностичних карт вчителів  МО.

Сьоміна Л. С.

Література:
1.    Закон України про освіту
2.    Накази Міністерства освіти і науки України
3.    Інструктивно-методичні листи Міністерства освіти і науки щодо викладання предметів природничо-математичного циклу в навчальному році.
4.    Навчальні програми та підручники з предметів природничо-математичного циклу

5.    Положення про навчальні кабінети загальноосвітніх навчальних закладів.

ІІ засідання
Жовтень-листопад
Тема: Проектні технології як елемент формування предметних компетентності на уроках природничо-математичного циклу
Мета:  детально ознайомитись з проектною технологією навчання на уроках природничо-математичного циклу, розглянути можливості використання, оцінити значення .
з/п
Тема виступу
Форма проведення
Доповідач
1.
Теоретичні аспекти проектних технологій навчання
Доповідь
Абрамчук І.В.
3.
Метод проектів як засіб підвищення пізнавальної активності на уроках природничо-математичного циклу
Доповідь
Бриж В. Л.
4.
Критерії оцінювання  та форми їх презентацій
Ділова гра
Сьоміна Л.С.
5.
Впровадження проектних технологій на уроках хімії та математики
Звіт
Члени методичного обєднання
6.
Анкетування членів МО з метою обізнаності та зацікавленості даною проблемою.
Анкетування
Сьоміна Л.С.
 7.
Методичні рекомендації щодо організації роботи з дітьми, які мають початковий рівень навчальних досягнень з предметів природничо-математичного циклу.
    Доповідь
Члени методичного обєднання

Підведення підсумків І етапу Всеукраїнських олімпіад з предметів, визначення переможців та учасників ІІ етапу.
Звіт
Члени методичного обєднання
Література:
1.          Буджак Т. Метод проектів як засіб формування інтелектуальних здібностей учнів //Хімія. Біологія. – 2000. - №10. – С.10.
2.          Логвін В. Метод проектів у контексті сучасної освіти //Завуч. – 2002. - №26. – С.4.
3.          Освітні технології: навч.-метод. посіб. /О.М.Пєхота, А.З.Кіктенко, О.М.Любарська та ін.; За заг. ред. О.М.Пєхоти. – К.: А.С.К., 2001. – 256 с. [148-162; 128-147]

4.          Сисоєва С.О. Особистісно-орієнтовані педагогічні технології: метод проектів //Неперервна професійна освіта: теорія і методика: Наук. – метод. журнал. – К., 2002. – Вип.1 (5). – 230с.

ІІІ засідання
Грудень-січень
Тема: Інноваційні форми й методи для забезпечення розвитку життєвих компетентностей особистості школяра
Мета:  опрацювати офіційні документи МОН України,  які надійдуть протягом І семестру, розглянути інноваційні технології для підвищення  рівня навчальних досягнень школярів на уроках природничо-математичного циклу,  проаналізувати результати ІІ туру предметних олімпіад.
з/п
Тема виступу
Форма проведення
Доповідач
1.
Опрацювання офіційних документів МОНМС України про організацію закінчення І семестру 2016-2017 н.р.
Доповідь
Сьоміна Л. С.
2.
Поняття «Інновації.» Класифікація інновацій . Житєвий цикл інновацій.
Доповідь
Сєчка Н.Д.
3.
Ділова гра як одна з форм інноваційного уроку.
Доповідь
Мінчук Т. М.
4.
Карта педагогічної оцінки здібностей вчителя до інноваційної діяльності.
Анкетування
Члени методичного обєднання
5.
Підсумки участі учнів у ІІ етапі Всеукраїнської олімпіади з предметів природничо-математичного циклу.
Доповідь
Бриж В. Л.
6.
Проведення співбесід із самоосвіти, результати роботи вчителів над індивідуальними методичними та фаховими темами, їх роботи над шкільною науково-методичною проблемою.

Члени методичного обєднання
7.
Інструктаж з календарного планування на ІІ семестр. Організації повторення навчального матеріалу.
Інструктаж
Береговець О. В.

Література:
1.             Бондарівна К.І., Козлова О.Г. Педагогічний аналіз інноваційної діяльності вчителя: Науково-методичний посібник. – Суми, 2001
2.             Навчальні програми та підручники з предметів природничо-математичного циклу

3.             Сучасні педагогічні технології. Навчольно-методичний посібник/Автор-укладач Федорчук Е.І. – Камянець-Подільський: Абетка, 2003
   
ІV засідання
Лютий – березень
Тема: Дистанційне навчання педагога як необхідна умова розвитку інноваційного потенціалу.
Мета:  розглянути можливості реалізації  педагогічних працівників право на здобуття освіти та професійної кваліфікації, опрацювати інформаційно-комунікаційні технології, створити спільну презентацію на сайті школи.
з/п
Тема виступу
Форма проведення
Доповідач
1.
Опрацювання наказу № 466 МОН України «Про затвердження Положення про дистанційне навчання» (Із змінами, внесеними згідно з Наказами Міністерства освіти і науки  № 660 від 01.06.2013 № 761 від 14.07.2015)
Доповідь
Сьоміна Л.С.
2.
Ознайомлення із веб-ресурсами навчальних дисциплін (програм), що необхідні для забезпечення дистанційного навчання
Доповідь
Поцікайло Т.В.
 3.
 Створення спільної презентації «Дистанційне навчання педагога як необхідна умова розвитку інноваційного потенціалу» 
Презентація
Члени методичного обєднання
4.
Анкета «Дистанційне навчання  вчителя»
Анкетування
Члени методичного обєднання
5.
Підведення підсумків заняття – обмін думками на дошці «Padlet»

Члени методичного обєднання
6.
Опрацювання інструктивно - методичних рекомендацій, наказів, листів Міністерства освіти і науки, управлінь освіти щодо організованого закінчення року та підготовки і проведення державної підсумкової атестації учнів випускних класів.

Береговець О. В.
Література:
1.    Антонов Г. Дистанційне навчання: Мода чи потреба? // Освіта України. – 4 квітня (№25). – с. 10
2.    Биков В. Ю., Кухаренко В. М., Сиротинко Н. Г., Рибалко О. В. Технологія розробки дистанційного курсу: Навчальний посібник / За ред. В. Ю. Бикова та В. М. Кухаренка. – К.: Міленіум, 2008. – 324 с.
3.    Варзар Т. Дстанційна освіта в сучасній освітній діяльності //Українознавство. – 2005. –№ 1. – С. 116–119.
4.     Інструктивно-методичні листи Міністерства освіти і науки щодо закінчення навчального року та  проведення державної підсумкової атестації в навчальному році.
Навчальні програми та підручники з предметів природничо-математичного циклу

V засідання
Квітень-травень
(організаційно-інструктивне)
Мета: проаналізувати виконання навчальних планів; аналіз виконання завдань у поточному навчальний рік; обговорення планування роботи методичного об'єднання на наступний навчальний рік; огляд методичної літератури.
з/п
Тема виступу
Форма проведення
Доповідач
1.
Методичний практикум. Факультативи з предметів природничо-математичного циклу як шлях до свідомого вибору майбутньої професії.
Доповідь
Бриж В.  Л.
2.
Освітній орієнтир – програми з предметів природничо-математичного циклу (аналіз виконання навчальних програм) Моніторинговий аналіз річних контрольних робіт.

Береговець О. В.
3.
Студія «Педагогічні відкриття». Звіти вчителів про самоосвітню діяльність.
Доповідь
Члени МО
4.
Творчий звіт роботи шкільного методичного об'єднання за рік.

Члени МО
5.
Панорама методичних перспектив. Обговорення пропозицій щодо планування роботи методичного об'єднання на наступний навчальний рік.

Сьоміна Л. С.
 Література:
1.    Концепція профільного навчання в старшій школі (проект). – К. – “Острозька академія”. – 2003. – 16 с.
2. Н.В.Побєдінська.  Професійне самовизначення учнів на уроках та в позаурочний час при вивченні предметів природничо-математичного циклу. Віньківці. 2012- … с.

ПІДВИЩЕННЯ ФАХОВОГО ТА МЕТОДИЧНОГО РІВНЯ
ЧЛЕНІВ МЕТОДИЧНОГО ОБ'ЄДНАННЯ
ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНОГО ЦИКЛУ
1.     Вивчення, вдосконалення та впровадження передового педагогічного досвіду.
2.     Ознайомлення з педагогічним досвідом вчителів школи, району, області.
3.     Вдосконалення форм і методів проведення сучасного уроку, форм навчання та оцінювання учнів.
4.     Проведення презентацій педагогічних напрацювань вчителів.
5.     Проведення творчих звітів вчителів, які атестуються.
6.     Участь у семінарах практикумах школи, району, міста.
7.     Організація роботи щодо вироблення кожним вчителем особистого стилю проведення уроків, власного реноме та іміджу.
8.     Відвідувати  курси,  семінари,  засідання,  МО  при  районному  методичному  кабінеті.
9.     Систематично  самостійно  підвищувати  свій  фаховий  рівень,  розв’язуючи  складні,  конкурсні,  олімпіадні  задачі  з  математики,  фізики,  хімії,  інформатики, біології.

КОНТРОЛЬ ЗА СТАНОМ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ
1.     Проведення моніторингових досліджень якості предметної освіти учнів (вересень, грудень, квітень-травень, державна підсумкова атестація – червень).
2.     Аналіз семестрових статистичних звітів вчителів.
3.     Вивчення стану викладання предмета: фронтально за циклограмою роботи закладу, тематично – за річним планом школи.
4.     Систематичне проведення взаємоперевірки учнівських зошитів, навчальних кабінетів.
5.     Аналіз стану функціонування факультативів з предметів природничо-математичного циклу.
6.     Проведення  громадських оглядів знань учнів, конкурсів на кращий учнівський зошит.

ОРГАНІЗАЦІЯ ПОЗАКЛАСНОЇ РОБОТИ
З ПРЕДМЕТІВ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНОГО ЦИКЛУ
У 2016-2017 навчальному році, відповідно до річного плану роботи закладу, згідно із завданнями районної науково-методичної проблеми, проблеми роботи школи, проблеми методичного об'єднання, враховуючи напрями розвитку освіти вчителів передбачає проведення таких позакласних заходів.

з/п
Зміст позакласної роботи
Термін
проведення
Загальна
 оцінка
1.
Факультативні курси з математики «За лаштунками шкільної математики».
протягом року

2.
Факультативні курси з математики «Розв’язуємо прикладні задачі»
протягом року

3.
Факультативні курси з біології «Аптека природи»
протягом року

   4.
Всеукраїнські олімпіади з предметів
жовтень-листопад

   5.
Тиждень математики та інформатики
лютий

  5.
Тиждень біології
квітень

  6.
Міжнародний математичний конкурс «Кенгуру»
грудень,
березень

  7.
Тиждень хімії.
березень


Робота між засіданнями 
на 2016-2017 навчальний рік

№ з/п
З а в д а н н я
Строки
виконання
Примітка
І.
1. Опрацювати нормативно-правові документи
2. Підготувати календарно тематичні плани для затвердження
3. Обговорити відкриті уроки
4. Скласти план  роботи з обдарованими дітьми (підготовка до шкільних та районних олімпіад)
5. Здійснювати систематичне поповнення матеріалами власного сайту чи блогу.
Вересень-жовтень

ІІ.
1.Опрацювати теоретичні аспекти проектних технологій навчання.
2.Розробка власної методики використання проектів на уроках природничо-математичного циклу.
3.Створення  банку даних інтернет-ресурсів  на власному блозі для подальшого використання школярами при підготовці шкільних проектів з окремих дисциплін.
4.Обговорення  відкритих уроків.
Листопад-грудень

ІІІ.
1.Опрацювати інноваційні технології.
2. Розробка уроку з використанням інноваційних технологій.
3. Обговорення відкритих уроків та новинки педагогічної преси
4.  Здійснювати систематичне поповнення  матеріалами власного сайту чи блогу.
Січень-лютий

ІV.
1.Опрацювати наказ  «Про затвердження Положення про дистанційне навчання»
2. Створення бази даних інтернет-ресурсів на власному сайті чи блозі про дистанційне навчання.
3.Обговорення перспективи дистанційного навчання вчителя в сучасній сільській школі
4. Поповнювати власний сайт чи блог матеріалами.
Березень-
Травень

V.
1. Опрацювати особливості організації навчального процесу за дистанційною формою навчання
2.Здійснювати розвиток  та формування життєвих компетностей школярів через використання технології дистанційного навчання
3.Огляд методичної та педагогічної літератури
4. Здійснювати систематичне поповнення  матеріалами
власного сайту чи блогу.
Червень-серпень



                             


Немає коментарів:

Дописати коментар