понеділок, 27 лютого 2017 р.

Тиждень математики та інформатики

З 20 лютого по 24 лютого в Тріскинській ЗОШ І-ІІІ ст. проходив Тиждень математики та інформатики.


Понеділок
В понеділок було проведено лінійку, на якій було нагороджено учнів 2-6 класів сертифікатами та призами Всеукраїнського етапу Міжнародного конкурсу «Кенгуру». За результатами конкурсу 1 учень отримав відмінний результат, 14 учнів – добрий, 14 учнів – сертифікат учасника.
З метою ознайомлення з цікавими фактами з історії математики та різною цікавою інформацією, були випущені стіннівки «Стежками математики» для учнів 5-6 класів, «Аль-джебр. Алгебра» для учнів 7 класів, «У світі геометрії» для учнів 8 класів, «Подорож до країни Функція» для учнів 9 класів, «Мислю – отже, існую» для учнів 10-11 класів. Кожен клас мав змогу протягом тижня ознайомитися зі змістом газет, в яких запропонували розв’язати кросворди, цікаві задачі, головоломки, ребуси. Познайомили читачів із цікавими фактами із життя видатних математиків, висловами про царицю наук.



Вівторок
Вівторок розпочався з відкритого уроку з інформатики у 7-А класі: «Використання формул у табличному процесорі», який провела Поцікайло Т.В. Урок був у формі морської експедиції, в ході якої учні поставили перед собою завдання і досягли їх. Протягом уроку учні освоїли методики роботи з формулами і функціями у табличному процесорі Microsoft Office Excel, виконали практичні завдання, які запропонувала вчитель. Свою роботу, вони як справжні мореплавці фіксували у бортовому журналі. Протягом уроку учні отримували, в цікавій формі завдання та отримували нові знання. Зокрема натрапивши на течію «Писака», вони ознайомилися з теоретичним матеріалом, у водовороті «Вправний» виконували обчислення за формулами, а на рифі «Функціональний» - обчислення за допомогою функцій. Закінчилася експедиція на острові «Риб’ячий», де учні підбили підсумки і поділилися враженнями.
День продовжився Конкурсом об’ємних геометричних фігур, до якого діти підійшли дуже творчо, тому й фігури вийшли незвичайні та веселі. Обрати найкращого було дуже тяжко, тому переможців сім: І місце посіли Мосійчук Ірина, учениця 9 класу та Дмитришин Назарій, учень 6 класу; 
ІІ місце – Дмитришин Рувим, учень 8-А класу та Мосійчук Олег, учень 6 класу; ІІІ місце – Бриж Анастасія, учениця 8-Б класу, Гамза Оксана, учениця 8-Б класу, та Герасимчук Катерина, учениця 9 класу.
                                   Завершився день позакласним заходом з математики «Цікава математика»,
який підготували учні 5-6 класів під керівництвом Сьоміної Л.С. Метою заходу було формувати творчу активність школярів, розширювати математичний світогляд, виховувати пізнавальний інтерес до математики. Учні підготували різноманітні вірші про математику, гумористичні інсценізації «Діалог розумників», «Перш, ніж відповісти, подумай!», «Вміло поділив»,  які показали математику, як цікаву і веселу науку. Інсценізація оповідання «Чорний кіт, або магічне число сім», допомогла дітям зрозуміти, що якщо вчити правила і старанно готуватися до уроків, то ніякі «чорні коти» не страшні. А на завершення учениці 5 та 6 класів продекламували гуморески «Чудо у черевику» та «Ледарія», аби ще раз довести, що для того аби мати хороший результат, треба потрудитися. Ось так весело і повчально завершився другий день.

Середа
Середа минула не менш насичено, ніж попередні дні. День розпочався Конкурсу малюнків «Правила поведінки у кабінеті інформатики» для учнів початкових класі. Переможцями стали: І місце – Мінчук Юлія, учениця 2-А класу та Сєчка Артур, учень 3-Б класу; ІІ місце – Прозапас Даниїл, учень 2-Б класу та Юсковець Софія, учениця 4 класу; ІІІ місце – Юсковець Ангеліна, учениця 2-Б класу.
Мінчук Т.М. повела відкритий урок з алгебри у 8-А класі « Тотожні перетворення виразів з коренями». Учні мали змогу стати працівниками
Науково-дослідницького інституту, і виконати завдання кожної із лабораторій. Повторити теоретичні знання вони змогли у «Лабораторії теоретиків», у «Лабораторії досліджень» - отримали змогу застосувати ці знання, заповнювали пропуски у завданнях «Лабораторії розкриття таємниць», «Лабораторія ерудитів» поставила перед ним завдання виконати вправи з підручника. А на завершення уроку учні прикріпили листочки, на яких були записані очікувані результати, до дерева.


Також день потішив Конкурсом математичних загадок та ребусів, у якому активну участь прийняли учні всіх класів, а перемогу здобули: І місце – Кусковець Катерина, учениця 7-Б класу; ІІ місце – Шевчук Наталія, учениця 7-Б класу та Несвіт Юлія, учениця 7-А класу; ІІІ місце – Гордійчук Ростислав та Вегера Владислав, учні 7-А класу.
І на завершення дня було проведено розважальну гру «Захоплива інформатика»,
яку організувала Поцікайло Т. В., де учні 8-х класів показали свої знання з інформатики. Метою вікторини було активізувати навчально-пізнавальну діяльність, формуючи ключові компетенції, вміння працювати в команді, формувати інтерес до вивчення інформатики. Учні з задоволенням відповідали на запитання конкурсу «Розминка», «Вірю – не вірю», впізнавали прислів’я та приказки у конкурсі «Фольклорний серпантин», розгадували кросворд. Проте як відомо, перемогу отримують найкращі, в цьому змаганні найкращими виявилася команда учнів 8-А класу «Фіксікі». Вони й стали переможцями.

Четвер

Ранок четвертого дня Тижня математики розпочав відкритий урок геометрії у 11 класі. Тема уроку: «Площі геометричних тіл». Це був урок узагальнення і систематизації знань, який розпочався з повторення геометричних тіл за їх
зображенням, а наступним завданням було типове для сертифікаційної роботи ЗНО – встановлення відповідностей, де учням необхідно було утворити логічні пари «геометричне тіло – формула площі». Застосувати знання формул допомогли тренувальні вправи на обчислення, де необхідно було знайти невідомі величини і заповнити відповідні клітинки таблиці. Далі ж учні застосували свої знання на практиці, розв’язуючи прикладні задачі, які передбачають застосування формул обчислення площі геометричних тіл. Звісно ж випускникам потрібно готуватися до зовнішнього незалежного оцінювання, тому вони розв’язали одну з задач попередніх років. Це завдання є завданням із практичним змістом і перевіряє знання формули площі бічної поверхні циліндра. За допомогою гри «Вірю – не вірю», підбили підсумки уроку, а також на завершення за допомогою карток само оцінювання оцінили свою роботу.

Також цього дня пройшов Конкурс інформатичних загадок та ребусів, у якому активну участь прийняли учні всіх класів, а перемогу здобули: І місце – Філончук Аліна, учениця 8-А класу; ІІ місце – Нікітчук Аліна, учениця 5-Б класу та Філончук Любов, учениця 7-Б класу; ІІІ місце – Філончук Давид, учень 5-Б класу та Філончук Наталія, учениця 7-Б класу.
На завершення четверга пройшла математична вікторина «Своя гра», яку підготувала і провела Мінчук Т.М., де учні 7-8 класів показали свої знання математики. Для гри було обрано три команди, які складалися з представників усіх класів. Вікторина відбувалася у два етапи, де кожна із команд відповідала на питання певної категорії. Найбільше правильних відповідей було у команди «Фіксікі», до складу якої увійшли: Дмитришин Рувим, Жупило Едуард, Абрамчук Діана та Кусковець Катерина. Ця команда і стала переможцем.


П’ятниця
На завершення Тижня, відбулося урочиста лінійка закриття Тижня математики та інформатики, яку підготували учні 9 класу.
Протягом Тижня математики та інформатики активно проявили себе учні усіх класів. Вони не тільки брали участь у змагання, що вимагають знань, а й приймали участь у всіх творчих конкурсах. 
На завершення свята відбулося урочисте нагородження переможців і активних учасників Тижня математики. Учні-переможці отримали грамоти та тематичні призи. 
Тиждень математики минув, лишивши після себе багато позитивних вражень і незабутніх моментів. Учні мали змогу стати активними учасниками усіх подій Тижня; спробували себе у різних ролях; змогли оцінити власні сили в різних видах діяльності; висувати свої ідеї, реалізовувати їх, фантазувати та майструвати; брати участь у конкурсах, театральних постановках; розв’язувати логічні завдання, задачі та ребуси. Програму заходів предметного тижня виконано повністю.








Немає коментарів:

Дописати коментар