вівторок, 1 березня 2016 р.

Звіт 
про проведення тижня
математики та інформатики
в Тріскинській ЗОШ І-ІІІ ст.
З 15 лютого по 19 лютого 2016 року в Тріскинській ЗОШ І-ІІІ ст. проходив Тиждень математики та інформатики.
Понеділок

В понеділок було проведено урочисту лінійку з нагоди відкриття Тижня математики та інформатики, у якому активну участь прийняв 10 клас та ознайомлено учнів школи з планом роботи на цей тиждень.


З метою ознайомлення з цікавими фактами з математики було випущено газету «У світі математики», присвячену математиці, в якій ми запропонували розв’язати кросворди, цікаві задачі, головоломки, ребуси. Познайомили читачів із цікавими фактами із життя видатних математиків, висловами про царицю наук.

«У світі математики»



Вівторок
 У вівторок  день розпочався з конкурсу віршів, казок та оповідань, в якому активну участь взяли 6-ті класи. Перемогу здобула Кедрич Олена,    учениця 6-А класу, ІІ місце отримав Дмитришин Владислав, учень 6-А класу, а ІІІ місце – Герасимчук Аріадна, учениця 6-Б класу.
А згодом відбулася виставка-конкурс малюнків із цифр «Математичний пейзаж», у якому активно взяли участь учні 5-10 класів. Переможцями стали:
І місце – Назарець Еріка, учениця 10 класу, ІІ місце – Маринін Катерина, учениця 10 класу, ІІІ місце – Дмитришин Владислав, учень 6-А класу.
Згодом у  5-му класі Сьоміна Л.С. провела відкритий урок-казка на тему «Додавання і віднімання звичайних дробів». Для даного уроку було обрано казку Г.К. Андерсена «Снігова королева», проте завдання, які отримувала дівчинка від казкових героїв були математичні.




Завершився день змаганням між учням 7-их за звання юних знавців математики у грі «Наодинці з математикою», яку організувала для них вчитель математики Мінчук Т.М. 





Середа
Середа минула не менш насичено,ніж попередні дні. Вже на другій перерві учні змогли розглянути малюнки у графічному редакторі «Мій улюблений комп’ютерний герой», до якого діти підійшли дуже творчо, тому малюнки вийшли незвичайні, веселі та сучасні. У конкурсі мають бути переможці, тому заслужене І місце отримали Дмитришин Назар та Гамза Дмитро, учні 5-го класу, ІІ місце – Сергійчук Вікторія та Приступа Наталія, учениці 5-го класу, ІІІ місце – Корнійчук Олександр та Шульга Ростислав, учні 5-го класу.
Виставка малюнків у графічному редакторі учасників конкурсу



День продовжив відкритий урок з інформатики «Діаграми і графіки в табличному редакторі Exel», який провела Поцікайло Т. В. у 7-Б класі. Урок був у формі подорожі на піратських кораблях, на яких учні вирушили у пошуках скарбів і кожне правильно виконане завдання наближало їх до «золота». 

І завершився день «Математичною якрмаркою» для учнів 8-11 класів, яку підготувала Сьоміна Л. С. разом з учнями 9-го та 11-го класу. Ярмарка була незвичною тим, що тут не треба було купувати, а можна було взяти участь у конкурсі і виграти приз.


Четвер

Четвертий день Тижня математики та інформатики також був Днем визначення найрозумніших. Проте цього разу у розважальній грі «Цікава інформатика», яке влаштувала Поцікайло Т.В., взяли участь учні 10-го класу, які показали знання з інформатики на високому рівні. Проте змагання є змагання і перемогу здобула команда хлопців «Шнурки» .



П’ятниця

На завершення Тижня, відбулося  урочисте закриття Тижня математики та інформатики.

Протягом Тижня математики та інформатики активно проявили себе учні 5 класу, 9 класу, 10 класу та 11 класу. Вони не тільки брали участь у змагання, що вимагають знань, а й приймали участь у всіх творчих конкурсах.
На завершення свята відбулося урочисте нагородження переможців і активних учасників Тижня математики та інформатики, а також вручення сертефікатів усім учасника Всеукраїнського етапу Міжнародного конкурсу «Кенгуру». Учні-переможці отримали грамоти та тематичні призи. 

Тиждень математики та інформатики минув, лишивши після себе багато позитивних вражень і незабутніх моментів. Діти мали змогу стати активними учасниками усіх подій Тижня; спробували себе у різних ролях; змогли оцінити власні сили в різних видах діяльності; висувати свої ідеї, реалізовувати їх, фантазувати та майструвати; брати участь у конкурсах, усних журналах; розв’язувати логічні завдання, задачі та ребуси. Програму заходів предметного тижня виконано повністю. 





Немає коментарів:

Дописати коментар